TERBARU!

BAGAIMANA SERAMAI BERJAYA KEMPISKAN PERUT DENGAN SELAMAT DAN PANTAS

Dengan FORMULA yang terbaru dan advance, anda tiada lagi masalah turunkan berat badan dengan betul-betul berkesan dan bersedia untuk ganti baju baru!

9 dari 10 orang salah faham tentang cara mengempiskan perut!

Sebelum saya kongsi 10 makanan sunnah yang boleh kempiskan perut ini.

Ramai orang ingat, perut buncit ni berpunca dari makan berlebihan, kurang bersenam atau umur dah semakin lanjut. Ianya betul tetapi kurang tepat.

Sebenarnya ia berpunca dari masalah usus kotor!

Usus kotor ni lah yang menyebabkan ramai orang alami masalah PERUT BUNCIT!

Apabila kita selalu sembelit, selalu kentut, sering sakit kepala, selalu lesu dan tak bertenaga, nafas dan najis tak berbau, dan selalu lapar.

Akibatnya usus kita pun menjadi kotor. Apabila usus kita kotor, ia akan menyebabkan kadar pembakaran lemak dalam badan kita semakin lemah.

Itu yang menyebabkan berat badan senang naik dan perut semakin membuncit.

Lagi menyedihkan ada yang sampai mendapat penyakit merbahaya seperti stroke, diabetes dan jantung.

Bahaya Jika Dibiarkan Terlalu Lama!

90% Produk Di Luar Sana Tidak Merawat Usus Kotor.

Kalau anda sudah mencuba pelbagai produk tetapi tidak berkesan, ini bukan salah anda!
Ini antara pilihan ramai orang ambil untuk kesan yang cepat:

WORKOUT

Ramai orang stress dan takde komitmen untuk buat workout setiap hari. Minggu pertama rasa okay je, tapi dah masuk minggu kedua, nak mulakan balik tu berat je. Lemak pun dah naik semula.

DIET

Dah follow macam-macam jenis diet plan. Susah betul nak konsisten sebab dah terbiasa makan sedap dekat restoran. Ada juga beli barang untuk diet, tapi nak masak ikut menu diet setiap hari tu memang seksa betul kan!

SUPPLEMENT

Dah banyak duit ‘invest’ untuk supplement, lemak yang cair sikit je sebab kebanyakkan produk di luar itu tidak merawat usus kotor. Kalau tinggal, lemak naik semula. Takkan nak bakar duit macam tu je?

Kita Perlu Sekat Usus Terlebih Dahulu!
Anda nak tahu caranya?

B-Jaga dibuat khas dengan ‘Allium Sativum’ daripada estrak Bawang Putih untuk tingkatkan kembali metabolisme dalam badan.

B-Jaga merupakan satu-satunya produk yang boleh kempiskan perut dan tingkatkan tenaga batin pada waktu yang sama. 

Ia diperbuat daripada 10 makanan penuh khasiat yang boleh membantu mencuci usus anda:

1. Kurma

2. Delima

3. Madu

4. Buah Tin

5. Halia

6. Pegaga

7. Jus Lemon

8. Tongkat Ali

9. Daun Belalai Gajah

10. Ubijaga

Antara KELEBIHAN dan MANFAAT B-Jaga yang telah terbukti dan diuji secara klinikal

Bahan ‘Allium sativum’ dalam B-Jaga boleh membantu anda membakar lemak sehingga 3 kali lebih cepat walaupun anda sedang tidur, lemak tetap akan dibakar.

Kandungan Delima dalam B-Jaga akan menghalang lemak dari terbentuk apabila anda makan supaya lemak sukar terkumpul dalam badan.

Kandungan Ubi Jaga, Tongkat Ali, Madu, Kurma, bertindak memberi tenaga pada tubuh dan membantu meningkatkan tenaga batin anda.

Apabila kita minum B-Jaga:

MINGGU PERTAMA: B-Jaga mula menyesuaikan diri dalam badan. Kesan awal mula nampak. Badan terasa lebih ringan.

MINGGU KE-2:  Bahagian perut mula nampak susut. Buang air besar lebih mudah. Kurang rasa lapar.

MINGGU SETERUSNYA: Tenaga semakin bertambah. Muka nampak cergas. Bersedia untuk beli seluar baru yang lebih kecil!

 

Cara pengambilan pun amat mudah.

Anda hanya perlu minum 1 sudu pada waktu pagi semasa perut kosong dan 1 sudu sebelum tidur.

Dah ada lebih daripada pelanggan yang berpuas hati dalam masa 3 tahun!

B-Jaga telah mendapat dan ianya 100% selamat dan dijamin halal!

Testimoni Pelanggan

Lihat apa kata pengguna kami yang MENGUATKAN SEMANGAT saya untuk terus sebar kebaikan B-Jaga ni.

Jom Order Sekarang Dan Secara PERCUMA!

NANTI DULU! Kami Ada Kejutan Untuk Anda!

Jom Order Sekarang Untuk Menang JAM TISSOT & GELANG EMAS PANDORA Bernilai RM4500 Secara PERCUMA!

Dengan setiap pembelian 3 botol B-Jaga ke atas, anda layak untuk masuk peraduan menang JAM TISSOT & GELANG EMAS PANDORA dari kami secara PERCUMA!

Peraduan ini akan diberikan kepada pelanggan yang membuat pembelian di laman web ini sahaja. STOK TERHAD.

Soalan Lazim Yang Selalu Pelanggan Tanya

Ada! Ini nombor siri KKM.600-7/2/1

Ini merupakan produk pertama di Malaysia yang membolehkan anda untuk menurunkan berat badan, kempiskan perut dan jadi ‘kuat’ dalam masa yang sama.

Jika anda tanya kami, sudah pasti kami dengan sepenuh hati akan cakap ianya berkesan. Sebab memang kami gunakannya dan mendapat kesan yang kami mahukan. Tetapi lebih bagus anda cuba sendiri dan tengok kesannya terhadap diri anda. Anda tak rugi apa-apa.

Biasanya anda akan nampak kesan pada 1 minggu pertama. Anda akan perasan selera makan anda jadi semakin berkurang pada hari ketiga. Lepas 1 minggu dah dapat turun 1kg. Kalau untuk kesan ‘kuat’, dalam masa 1 malam je dah ada perubahan.

Kalau anda berhenti guna B-Jaga selepas anda mendapat bentuk badan ideal anda, ia akan kekal sekiranya anda menjaga ‘lifestyle’ anda.

1 botol ada 250ml. Kalau anda minum 1 sudu pagi & 1 sudu malam setiap hari. Ia boleh bertahan selama 1 bulan.

Setakat ini, kami tidak menerima apa-apa aduan daripada customer. Produk ini diperbuat daripada bahan-bahan 100% semulajadi.

Mudah sahaja. Anda hanya perlu minum 1 sudu selepas bangun tidur ketika perut masih kosong. Kemudian 1 sudu sebelum anda tidur.

Boleh. B-Jaga diperbuat daripada 100% ekstrak herba. Selagi anda mengikut dos yang diberikan ianya selamat.

Walaubagaimanapun, anda sangat disyorkan untuk mendapatkan pandangan doktor anda terlebih dahulu.

Kami melakukan penghantaran pada hari isnin hingga jumaat. Hari bekerja sahaja. Biasanya ia akan mengambil masa 2-3 hari bekerja di semenanjung & 3-5 hari di sabah/sarawak.

Kami sangat yakin B-Jaga mampu membantu untuk mengempiskan perut dan menguatkan tenaga batin anda.

Sudah tiba masanya untuk anda katakan YA untuk kembali bertenaga dan kuat secara ‘sihat’.

Oleh sebab itu, kami berikan 100% wang anda dikembalikan sekiranya produk ini tidak dapat membantu anda dalam masa 30 hari.

Loading...

Processing Order...

Please wait while we process your payment...

Please wait while we redirect you...